Regulamin usług kosmetycznych
Firma | Klinika Estetyki Ciała W.Jankowiak i A.Jankowiak spółka jawna |
Adres siedziby: | ul. Margonińska 22, 60-425 Poznań |
NIP: | 7812035469 |
REGON: | 52200103000015 |
RPWDL: | 000000252417 |
-
1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych oraz medycznych świadczonych w Klinice Estetki Ciała przy ul. Margonińskiej 22, 60-401 Poznań, zwanej dalej „Kliniką”.
- Wszyscy klienci Kliniki mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do zabiegu kosmetycznego lub medycznego, zwanych dalej „zabiegami”.
- Przystąpienie do zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu.
-
2 Klienci
- Klientem Kliniki może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
- Dopuszcza się korzystanie z zabiegów przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Kliniki jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia celem potwierdzenia wyrażenia zgody oraz do odmowy świadczenia zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.
-
3 Pracownicy
- Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
- Pracownik, przed przystąpieniem do zabiegu, zobowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy, stan techniczny urządzeń i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
- Pracownik, przed przystąpieniem do zabiegu, jest zobowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu zabiegu.
- Pracownicy Kliniki zobowiązani są utrzymać dłonie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań i skaleczeń.
- Pracownicy Kliniki są zobowiązani do upięcia włosów, tak by zminimalizować ryzyko przedostania się ich w obszar wykonywania zabiegu.
- Pracownicy Kliniki są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
- Wszelkie odstępstwa od powyższych zasad Klienci powinni niezwłocznie zgłosić właścicielowi, menedżerowi, recepcji lub innemu członkowi obsługi Kliniki, który prowadzi w danym momencie dyżur.
-
4 Higiena i bezpieczeństwo
- Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Kliniki, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas zabiegu, są dezynfekowane lub sterylizowane co najmniej raz dziennie.
- Pracownicy Kliniki są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
- Pracownicy gabinetu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani z świadczenia usług do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
- W przypadku niezamierzonego zranienia Klienta podczas zabiegu, zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Zabieg przerwany jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu.
- W Klinice mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinecie kosmetycznym.
-
5 Świadczenie usług kosmetycznych
- Przed przystąpieniem do zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwskazań do odbycia zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
- Każdy Klient jest zaznajamiany z przeciwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami pozabiegowymi, a przystępując do zabiegu ma ich pełną świadomość i je akceptuje. W przypadku najpoważniejszych zabiegów i powikłań Pracownik ma prawo odebrać w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odmówić wykonania zabiegu przy braku woli złożenia takiego oświadczenia przez Klienta.
- Klienci, przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg zabiegu, w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach, przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.
- Każdorazowo, gdy zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
- Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegu.
- W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.
- Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia zabiegu także w przypadku, gdy poweźmie wątpliwość, czy Klient nie planuje wyłudzić zabiegu oraz gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
-
6 Płatność
- Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne. Cennik zabiegów jest dostępny w Klinice oraz na stronie internetowej pod adresem: www.kec.pl
- W Klinice udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką w kasie, płatność kartą płatniczą w terminalu lub przelew na konto.
- Klinika zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na świadczone usługi. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę zabiegu nie przysługują żadne roszczenia.
-
7 Odpowiedzialność
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Kliniki Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
- Klinika nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w Klinice poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
- Klinika ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie zabiegu przez Pracowników.
- Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności Kliniki za wykonany zabieg.
- Gabinet nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką kosmetyczną i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
-
8 Rezerwacje
- Klient może umówić termin wykonania zabiegu w Klinice telefonicznie, osobiście w recepcji lub online na stronie booksy.pl
- Aby ukończyć proces rezerwacji terminu wizyty klient Kliniki jest zobowiązany do wpłaty zadatku, którego kwota wynosi 40% wartości zabiegu.
- Zadatek można wpłacić:
- Osobiście w salonie: gotówką lub kartą podczas rezerwacji wizyty.
- Dokonując przelewu na numer konta PL 35 1090 2590 0000 0001 5050 6798
- Zadatek należy wpłacić możliwie jak najszybciej po rezerwacji wizyty.
- W przypadku nieuiszczenia zadatku do 36 godzin przed zabiegiem, rezerwacja zostanie odwołana.
- Wartość zadatku będzie odjęta od ceny usługi po jej wykonaniu.
- Wpłacany zadatek jest bezzwrotny.
- Aby przełożyć lub anulować termin wizyty i utrzymać zadatek należy o tym poinformować recepcję Kliniki min. 36 godzin przed zaplanowanym zabiegiem.
- W przypadku anulowania zabiegu w czasie regulaminowym zadatek można odebrać w formie bonu o wartości wpłaconego zadatku. Bon ten można wykorzystać na dowolną usługę lub zakup produktu.
- Na zarezerwowane zabiegi należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną.
- W przypadku spóźnienia się przez klienta zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy zostaną skrócone lub pominięte wedle uznania Pracownika. Za tak wykonany zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
- W przypadku opóźnienia się zabiegu z przyczyn leżących po stronie Kliniki, w tym Pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
- Klinika zastrzega sobie prawo do odwołania terminu zabiegu na 12 godzin przed jego terminem. Gabinet jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin zabiegu.
- Pierwszeństwo na termin wykonania zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji.
-
9 Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania zabiegu, w terminie 7 dni od jego wykonania. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania zabiegu w Klinice w dowolnej formie.
- Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Klinice, za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Kliniki lub mailowo na adres recepcja@beta.rso.pl
Wskazane jest dołączenie do zgłoszenia dokumentacji zdjęciowej. - Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 14 dni.
- W przypadku uznania reklamacji Klinika umożliwi Klientowi skorzystanie z nieodpłatnego zabiegu korygującego, który wykona osoba przełożona nad Pracownikiem wykonującym pierwotny Zabieg. Klinika może zaproponować dodatkowe korzyści w ramach zadośćuczynienia.
- W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
- W przypadku kwestionowania zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości.
-
10 Zwroty voucheru
- Voucher zakupiony w Klinice nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
- Voucher na konkretny zabieg można wymienić na inną, dowolną usługę lub produkty mieszczące się w kwocie vouchera lub dopłacić brakującą sumę do droższej usługi lub produktu.
-
11 Pozostałe postanowienia
- Na terenie całej Kliniki obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Kliniki.
-
12 Postanowienia końcowe
- Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Klinika lub Pracownicy.
- Klinika zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Klinice i na stronie www.kec.pl
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
Regulamin realizacji voucherów w Klinice Estetyki Ciała
- Przed zakupem vouchera klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem realizacji, który jest dostępny w Klinice oraz na stronie internetowej pod adresem: kec.pl
- Zakup vouchera jest równoznaczny z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu.
- Klient ma możliwość umówienia terminu wizyty telefonicznie, osobiście lub online.
- Prosimy o poinformowanie nas minimum 12 godzin przed wyznaczonym terminem wizyty o ewentualnej nieobecności. W innym przypadku nie będziemy już mogli odwołać rezerwacji i zabieg uznamy jako wykonany.
- W przypadku spóźnienia się klienta na zabieg, będzie on wykonany ze skróceniem lub pominięciem czasu poszczególnych etapów, wedle uznania pracownika. Za tak wykonany zabieg będzie obowiązywała cena w pełnej wysokości.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania terminu wizyty na 12 godzin przed zabiegiem. Po uzgodnieniu z klientem zostanie ustalony nowy termin wizyty.
- W przypadku, gdy klient przyjdzie na zabieg i będzie miał przeciwwskazanie do jego wykonania, zostanie mu wykonany inny zabieg, w czasie który był dla niego zarezerwowany.
- Voucher funkcjonuje jako środek płatniczy i jest niezbędny do realizacji usługi. Klient jest zobowiązany do jego okazania przed wykonaniem zabiegu.
- W przypadku nie posiadania voucheru klient zobowiązany jest do zapłaty za zabieg gotówką lub kartą płatniczą. Jeżeli w ciągu 3 dni od wizyty voucher zostanie dostarczony, zostanie zwrócona mu wpłacona kwota.
- Voucherem nie można zapłacić za zabiegi promocyjne. Można je realizować wyłącznie na zabiegi z regularnego cennika.
- Vouchery nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
- W przypadkach wyjątkowych (medyczne przeciwskazania do zabiegów) istnieje możliwość zwrotu zapłaconej kwoty ale pomniejszonej o zapłacony podatek (VAT 23% + 32% podatek dochodowy).
- Voucher wystawiony na konkretny zabieg nie zobowiązuje klienta do skorzystania z dokładnie tego zabiegu:
- Istnieje możliwość wymiany na dowolny zabieg w kwocie wartości vouchera lub częściowe pokrycie kosztów droższego zabiegu.
- Nie ma obowiązku wykorzystania vouchera w jednym terminie, można je podzielić na kilka tańszych zabiegów, wykonanych w różnych terminach.
- Voucher po przekroczonym terminie ważności nie będzie realizowany, staje się on bezwartościowy.